måndag, juli 19, 2010

Jag vill ha Hanna

Välkommen till AllsångsBloggen

Har ju skrivit det förr och skriver det igen.

Sätt in Hanna Hedlund som Allsångsledare på Skansen. Hon är ju jättebra i tröga Singing bee på trean och var minst lika bra när hon var med i Körslaget för något år sedan. Hon kan ju sjunga, är rolig, naturlig och verkar inte har minsta problem med att låta människor som inte kan sjunga få göra det, sjunga alltså.

Läs mer
Aftonbladet Aftonbladet


FRA:are – download torrent Piracy HA
Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna i Riksdagen - Nej tack
Free Dawit Isaak

4 kommentarer:

Anna sa...

Ja, det är nog rätt i det där!
Allsången HAR blivit sämre. Det är ju liksom ingen allsång längre. Inga låtar som ÄR allsång menar jag.

Nu är det typ fjortisar som står längst framför scenen och väntar på en artist som dom knappt kan låtarna till.

Tror inte det skulle bli så mkt bättre om Lundin böts ut.

Men jag tror att Månz skulle göra det bra, om han bara böt bort den fula dialekten, så man förstod vad han säger! För han tycker ju både dom äldre och yngre om!

Ancan sa...

Med Hanna vid rodret kanske tom jag skulle börja kika på det hela igen :)

Anonym sa...

Jag vill ha Màns Zelmerlöv!!!

/Miyala

Vonkis sa...

Anna
Jag tycker att de där temana som de försöker sig på i varje program är plågsamt krystade. Börja med att slopa dem så blir det nog bättre rätt omgående.


Ancan
En anledning så god som någon för SVT att ta in Hanna!

Anonyma Miyala
Nääääääää