tisdag, maj 18, 2004

Än slank jag hit...

Ojoj, min rumpa!!!

Har varit ute på Vikbolandet hela dagen för att studera växter på en åker... Just det var väl inte så himla roligt, men det andra! Ojoj.

A hade bullat upp med värsta fikat när vi kom dit. Det var ett tag sedan jag åt/fikade så mycket, men gott var det! Efter att vi var klar med åkern och vi hade ätit vår lunch var det dags för en ridtur. Därav min ömmandet rumpa. Det är ju ett antal år sedan jag red senast. Att skritta var väl en sak. Men att trava. Jag vet inte vem jag ska tycka mest synd om. Hästen eller mig?!? Får ju inte glömma att säga att hästen var/är ett arabiskt fullblod! Men roligt hade vi, ja, kanske inte hästen, men vi andra, människor alltså. :-) Fast jag måste säga att jag bävar inför morgondagen. Om jag är så här öm nu, hur ska det då kännas imorgon???

Inga kommentarer: