söndag, oktober 10, 2004

Missad tvättid

Skulle tvätta idag kl. 7-14. Så jag gick jätte tidigt från M i morse. Jag sov över hos henne igår eftersom jag inte ville gå hem själv mitt i natten. Men dumma dumma jag. Det var ju igår jag skulle ha tvättat! Så nu måste jag vänta till nästa lördag med att tvätta. Hur det ska gå vet jag inte riktigt. Funderar på att gå ner vid halvett-ett och kolla om den som tvättar idag kanske är klar. Hoppas hoppas.

Annars ska jag ta och ha en riktig storstädning i köket och sovrummet idag. Har bara städat lite halvhjärtat tidigare. Måste verkligen gå igenom alla papper och sätta in dem i de pärmar de ska sitta i.

Idag känns det i mage och lår att jag tränade igår. Ska jag verkligen gå på ki-box idag? Jo, det ska jag. Men oj vad jobbigt det kommer att vara med den här träningsvärken.

Nej, åter till saltgruvan.

Inga kommentarer: