söndag, augusti 21, 2005

Nu är hon borta...

Andelieb har flyttat nu. Lasset till Nybro gick för någon timme sedan... Usch vad jag kommer att sakna att ha henne här!

Jag kommer troligtvis att åka ner till den 17:e men ändå, det är ju inte samma sak.

Halsen känns sådär. Den är fortfarande lite öm men helt klart på bättringsvägen.

Annars har det inte hänt så mycket. De flesta har inte kommit tillbaka än (eller så har de flyttat här ifrån!) så det blir mest att jag hänger här hemma för mig själv.

I morgon har jag föräldramöte med handbollslaget. Det ska bli spännande. Jag hoppas att föräldrarna kan ställa upp på att det blir mer träning i år.

På onsdag börjar den första kursen. Då bär det av till Linköping. Sedan så har jag och min handledare bestämt tid, plats och datum för vår första träff. Hon vill ha det jag har gjort senast 30/9. Det känns verkligen skönt att ha ett datum att jobba mot. Jag ser verkligen fram mot att bli klar med det här nu. Vill bara få ett avslut på allt och kunna gå vidare, kunna söka jobb på riktigt.

Nu ska jag ta och äta lite frukt.

Inga kommentarer: