fredag, februari 17, 2006

Sockerberoende? och så lite OS...

Har gjort ett nytt test. Den här gången testade jag om jag är sockerberoende eller inte.

Enligt testet bör jag söka professionell hjälp av en sjuksköterska, dietist eller läkare för att göra en ordentlig bedömning av min situation och för att få hjälp att lägga om kursen.

Blogoholic

Naturligtvis är Snygg-Henrik (Lundqvist) en av olympiersnyggingarna. Jag återkommer med bilder längre fram, har inte riktigt tid att leta bilder på internätet.

Jo, lite om damkronorna också.

De får inte tacklas men måste ändå ha galler på hjälmarna...

Varför ska det vara olika regler för killar och tjejer i just hockeyn? Kvinnor är inte små klena varelser som måste skyddas till varje pris.

Om det vor fallet skulle ju inte tjejer kunna spela handboll till exempel. Vilka blåningar, stukningar och näsblod jag har haft, men det är ju bara att spela på.

Inga kommentarer: