torsdag, februari 02, 2006

Problem med csn...

Jag har inte fått några pengar från csn men de har inte hört av sig om varför, jag har inte fått något brev eller så. SÅ i går ringde jag till dem. Problemet är att det inte har inrapporterats några poäng för förra terminen (hörstterminen) och jag får inga pengar innan det är gjort.

Jag har kontaktat kursansvariga på de kurser jag har läst för att fixa till detta. Då uppstår nästa problem.

En av kuresrna är en 10 poängskurs påkvartsfart, 5 p går på hösten, 5 p går på våren och då kan de inte rapportera in de fem p jag redan har klarat av. Men. Hon som är kursansvarig ska skriva ett intyg som jag kan skicka till csn, men det blir ju ytterligare en fördröjning med utbetalningarna.

Jag är så trött på att ha det så här!!!

2 kommentarer:

Vonkis sa...

Precis!

Anonym sa...

Nä, pengar spelar ingen roll...

:)