söndag, juni 25, 2006

Aftonbladets hemsida går det att läsa att "alla som var tonåringar på 90-talet minns Brandon och Kelly från ”Beverly Hills 90210”".

Kan det verkligen stämma?

Eller menar Aftonbladet att det under 90-talet bara fanns tonåringar i värstvärlden? För hur stor var 90210 i exemelvis Afganistan, Vietnam eller Cuba. Det räcker ju med att en endaste tonåring i hela världen inte minns Tönt-Brandon och Sur-Kelly för att texten ska vara helt fel.

(Ja, jag vet att jag är jobbig nu!)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Gills det att jag som inte var tonåring då, minns dom?

Vonkis sa...

Noppe, inte enligt Aftonbladet...

Bloggblad sa...

Alltså, det var jag som var feliloggad. Jag brukar inte vara anonym...

Synd att jag inte räknas...

batti sa...

Aftonbladets utbredning och läsekrets utanför Sverige får nog anses begränsad varför jag kan förstå denna formulering...

Anonym sa...

hej syster/... ville bara saga at jag alskar dig.... sitter pa en busstation ooch maste rusa...