lördag, mars 03, 2012

Startfältet och startordningen klar

Välkommen till MelloBloggen

Startorningen är klar. David ”Tomas Ledin” Lingren börjar (med en låt som Danny tydligen tackade nej till) och Danny avslutar.

1. David Lindgren - Shout it out

2. Thorsten Flinck & Revolutionsorkestern - Jag reser mig igen

3. Dead by April - Mystery

4. Lisa Miskovsky - Why start a fire

5. Top Cats - Baby Doll

6.LOREEN – Euphoria

7. Ulrik Munther - Soldiers

8. Björn Ranelid feat. Sara Li - Mirakel

9. Molly Sandén - Why am I crying

10. Danny Saucedo - Amazing



Läs mer
Aftonbladet Aftonbladet Aftonbladet AftonbladetTV AftonbladetTV
SVT SVT SVT
SvD SvD GP Expressen

FRA:are – download torrent Piracy The Pirate Bay Cyberforce Anonymous Mediafire
Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna ur Riksdagen - Ja tack
Free Dawit Isaak

2 kommentarer:

miyala sa...

Heja Loreen!

Har du sett hur stor favorit hon är pà aftonbladets undersökning? Nästan 39 % av rösterna, tvàan är Flinten med 12+% och sedan kommer de andra tätt pà under 9 %. Hoppas det där hàller i sig och att den utländska juryn oxà är Loreenfan men det borde de ju vara med tanke pà hur populär làten är utomlands SAMT att jag gillar den ;)!

Tankevågor sa...

Loreen är min klara favorit. Sen finns det faktiskt flera låtar i år som jag gillar. (Känner mig lite lätt överraskad över att det är så)

Tycker om Thorstens låt och hans sköna röst. Där går varenda stavelse fram i texten.

Ha en skön fortsättning på helgen!

//Lisbeth