fredag, juni 18, 2004

Aaaahhhh

Hjääälp! Att man kanha det såååå såååå trååååkigt..!!!

Båda föräldrarna och storasyrran jobba hela hela dagarna, så jag är själv hela tiden! Idag hade jag så tråkigt att jag somnade framför teven mitt på dagen. Vaknade igen vid tre. Huvva så pinsamt...

Men men. Igår hade jag lite roligt i alla fall.

Åkte till Annie och Kari, så jag fick äntligen umgås med dem (och F!!!) ett tag. Annie var magsjuk i måndags så därför har jag inte kunnat vara där tidigare. Snacka om att F har vuxit, och vad han kan prata mycket nu!!! Det är en av de dåliga sidorna med att bo långt borta. Att det hinner hända så mycket med F som jag missar :-(

Imorgon (lördag) blir det i alla fall grillning med Annie, Kari, R, och så kommer Mia ner!!!

Skickade nyss ett mess till R (inte samma R som är med på grillningen imorgon) på icq:n där jag frågade om midsommar, så nu kommer jag snart få veta att de inte kommer upp något.

Att det ska behöva vara så svååårt...

Inga kommentarer: