måndag, februari 21, 2005

Inget vatten

Vattnet är avstängt mellan kl 8-12 idag och jag har glömt att hälla upp i olika behållare. Så för närvarande har jag inget vatten! Jag kan inte göra någon mat, jag kan inte gå på toa och jag kan inte tvätta av mig eller borsta tändera. Behöver jag påpeka att jag inte känner mig så där väldigt fräsch för tillfället?

Det skulle väl vara oerhört typiskt om det skulle komma en dörrförsäljare eller någon annan person hit precis just nu?

Ja ja.

Hur ser dagen ut i övrigt då?

Jo, jag ska gå på ki-balans i eftermiddag. Det känns himla bra att jag har fått in en rutin för det nu. ”sträck ut benet, hälen ska vara högsta punkten”, jo, just det ja, jag är ju sååå vig och spänstig. :-) Jag ska läsa ut en bok om svensk historeforskning som jag måste lämta tillbaka också. Jag siktar in mig på att ha läst klart den till onsdag.

Jaha ja, det var mitt för idag det

Inga kommentarer: