måndag, maj 30, 2005

Snart snart snart

Snart åker jag upp till Ö-vik igen. Jag ska jobba där i sommar. Det känns lite konstigt att bo hemma hos päronen så länge. Två månader...

Men men. Vi får sätta oss ner och komma överens om gemensamma ”förhållningsregler eller vad man ska kalla det.

På torsdag ska jag på körgrillning. För säkerhetsskull tar jag med mig en polare som ”skydd”. A har via Kerbie erbudit sig att inte komma om jag skulle komma. Jag tänker verkligen inte förbjuda någon att komma. Hon får göra hur f*n hon vill. Vill hon leka martyr (som hon är så bra på) får hon göra det.

Annars håller jag på att storstäda lägenheten. Snacka om att det samlas skit överallt. Har dragit fram spisen. Det såg inte roligt ut där bakom. Hädanefter ska jag göra det lite oftare. Dra fram spisen och städa bakom den alltså.

Nä. Ska fortsätta med städnigen nu.

Ha det.

Inga kommentarer: