fredag, juli 21, 2006

Dröm om en "gammal" kärlek...

I natt drömde jag om en kille jag var intresserad av på gymnasiet, han gick ett år över mig, så klart.

Vi var hemma iÖ-vik och sprang på vaandra en heldel, men vi höll samtidigt koll på varandra så vi viste vart den adra var, vet inte riktigt hur jag ska förklara.

Jag undrar bara varför jag drömmer om honom nu. Det är ju flera år jag hörde något om honom eller ens tänkte på honom.

Kanske har jag "snappat upp" något om honom. Han kanske ska gifta sig eller något sånt. Jag brukar ju kunna känna in saker om folk, men då handlar det mest om de som står mig nära.

I alla fall blev jag väldigt nyfiken. Vad sysslar R med nu? Var bor han, jobbar han, en massa frågor som dyker upp. Men vem känner jag som skulle kunna veta något?

Förstå mig rätt.
Jag tror inte att jag drömde om honom för att det är "meningen" att det ska bli vi eller nått sånt tjafs. Tycker bara att det vore spännande att hur det är med honom nu för tiden.

Inga kommentarer: