fredag, oktober 09, 2009

Äntligen!

Välkommen till FilmBloggen

Nej, det är inte att Obama fick Nobels Fredspris jag är glad över.

Det är det här som gör mig glad



Som ni kanske vet är jag en stor älskare av Buffy och jag har väntat så många år på att det ska lossna för Sarah Michelle Gellars filmkarriär också, att fler ska inse vilken superstjärna hon är. Och det verkar rätt lovande i klippet ovan.

Filmen bygger på boken "Veronika bestämmer sig för att dö", försöker stå ut med felstavningen av mitt fantastiska namn, v Paulo Coelhooch det enda jag vet om den är att det är Steffes favoritbok, var det i alla fall innan bröllopet förra sommaren. Ska kanske ta och låna den. Boken alltså.

Filmen har premiär 30 oktober.

LilleRille
Free Dawit Isaak

3 kommentarer:

Anonym sa...

Àh, Steff kommer att älska att den blir film:)! Tänkte just att det är hans favoritbok... sen skrev du det:)

/Miyala

Anonym sa...

Paulo Cuelho;)

Vonkis sa...

Anonyma Miyala
Jo, han sa det när ni skulle gifta er, tog det nästan personligt :-)
Får ta och rätta efternamnet, såg nu att det blev fel.