lördag, september 11, 2010

Älskade Filip och Fredrik valkuppar SD!

Välkommen till ValBloggen

Dom har gjort det igen, pojkarna som mormor kallade dom.

Filip och Fredrik tänker värva somalier till Sverigedemokraterna så att de ursprungliga medlemmarna inte ska vilja vara med i partiet längre.

Titta på deras valfilm!

Från nu kommer jag att titta och lyssna på allt som den här duon gör.

Läs mer
Aftonbladet ExpressenTV Typiskt svenskt Expressen DN SvD

FRA:are – download torrent Piracy HA
Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna i Riksdagen - Nej tack
Free Dawit Isaak

4 kommentarer:

Bloggblad sa...

Det var himla bra - men annars har de två grabbarna sjunkit i mina ögon, jag har sett så många dumheter som de gjort och sagt - (fast jag brukar stänga av så jag har bara sett delar av dumheterna.)

Vonkis sa...

Bloggblad
Irriterade mig väldigt mycket på dem efter "Ursäkta röran" men sedan har det blivit bättre i mina ögon.

skoggie sa...

jag älskar dem.. men har de hittat på tokigheter genom tiderna... ändå tycker jag att de i princip alltid har kommit undan med det.

Vonkis sa...

Skoggie
Det dummaste de gjort är nog det där med Emma Andersson och Treblinka och när de sa att L Berghagen hade dött. Det där programmet från USA var ju inte så himla bra heller men på ett annat sätt. Men I en annan del av Köping, oj vad bra det programmet är.