söndag, mars 20, 2011

Det blev en bra dag till slut

Välkommen till BraBloggen

Dagen började rätt uselt. Vaknade med en massiv huvudvärk. Den här inte släppt än men det känns ändå rätt bra nu när både Skellefteå och Luleå äntligen är klara för semifinal i årets hockeyslutspel.

Att det sedan var Djurgården och LHC som åkte på däng gör inte saken sämre.

Ska ta och avsluta den här dagen med How I met your mother, inte Solsidan.

Läs mer
Aftonbladet Aftonbladet Aftonbladet Aftonbladet Aftonbladet Aftonbladet Aftonbladet Aftonbladet Expressen Expressen Expressen Expressen Expressen Expressen DN DN SvD SvD SVT SVT Norrländska Socialdemokraten NSD Norran Norran Norran

FRA:are – download torrent Piracy The Pirate Bay Wikileak Julian Assange
Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna ur Riksdagen - Ja tack
Free Dawit Isaak

2 kommentarer:

Bloggblad sa...

hockey ... det är liten platt boll,va?

Jag har inte sett smartare än femteklassare, men jag har träffat så pass många såna att jag törs betygsätta mig som smartare ändå.

Här väntar vi på Solsidan, jag sitter parkerad med lappen i knät mitt i blomsterhavet. Tur att jag inte är allergisk... ;)

Vonkis sa...

Bloggblad
Precis, det är den lilla svarta som gäller i hockey.

Jag har sett den amerikanska förlagan till Kronérs nya, det blir rätt tjatigt i längden.

Missade Solsidan helt förra gången och har inte alls orkat engagera mig i den här säsongen. Men känner jag mig själv rätt kommer jag nog att se hela serien på nätet vad det lider.