fredag, mars 14, 2014

#marshmallows

Välkommen till MarsBloggen

Idag har Veronica Mars - The movie premiär, om man nu kan kalla det premiär när den inte upp på biograferna här i Sverige utan hamnar direkt på VOD. I vilket fall hade jag tänkt titta på den via SF anytime nu ikväll men får bara upp att anslutningen är otillförlitlig när jag klickar på hyr-knappen.

FÖRSTÅR NI HUR FRUSTRERANDE DET ÄR!!!

*andas djuåt och försöker lugna ner mig*

Någon som kan berätta för mig var jag kan se Veronica Mars - The movie någonstans, lagligt.

Snälla.


Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna ur Riksdagen - Ja tack
Free Dawit Isaak
#Blogg100

2 kommentarer:

Louise sa...

Hejsan!

På den här länken finns det några tips om var man kan se filmen. Har inte kollat länkarna själv så jag hoppas att de funkar!
http://nojesguiden.se/blogg/soraya-hashim/veronica-mars-filmen-ar-har

Vonkis sa...

Louise
Stort tack!