torsdag, april 26, 2018

Skit ska skit ha

Välkommen till SkitBloggen

Är det inte det ena så är det det andra.

Jag har fått bältros. Fy f*n säger jag bara. Hade inte den blekfetaste aning att det var så här jävligt att ha bältros. Trodde i min enfald att det var lite som vattkoppor, kanske lite mer kli.

Det här är något helt annat.

Men nu har jag i alla fall fått diagnosen och fått medicin. Stora jägarns blåa tabletter. Jag som älskar att ta tabletter.

Men men, det är bara att ta dem och hoppas att det räcker med en kur.

Och där ringde larmet, dags att ta tablett nummer fem och sex.



Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna ur Riksdagen - Ja tack
Free Dawit Isaak

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaa, det är verkligen "hynn om dig". Hoppas innerligt att kuren hjälper och att värken avtar, helst igår.
//Marianne