måndag, januari 17, 2005

Jag blir ju aldrig frisk!

Tänk att jag aldrig blir helt frisk från den här förkylningen! Jag vet att jag har mig själv att skylla, jag skulle nog inte ha gått på handbollen i fredags, jag skulle inte ha stannat så länge hos Bastet efteråt, jag skulle verkligen inte ha sjungit något på lördagens körövning, och återigen skulle jag inte ha stannat så länge (den här gången hos K) efteråt... Men jag blir så rastlös av att bara gå hemma och inte göra något!

Anmälningarna till festen börjar droppa in nu, det är osa dag idag. Några kommer jag nog att behöva höra av mig till. Det är några som inte har vetat om de kan komma eller inte, och om de inte svara idag tänker jag kolla upp hur det står till.

Nä, nu ska jag dricka te och lägga mig i soffan och bara ta det lugnt.

Inga kommentarer: