tisdag, januari 11, 2005

Ska jag flytta?

Jag har sökt ett jobb i Ljusdal och idag ringde de och undrade hur aktuellt det vore för mig att flytta dit om jag får jobbet.... Jag ska höra av mig inom två dagar och utifrån vad jag säger då ska de ta ställning till om jag ska komma på intrevju eller inte...

Jag vill inte tacka nej till ett jobb bara för att jag måste flytta. Jag vill ju naturligtvis bo kvar här i Norrköping, men jag tänker inte gå arbetslös bara för det. Hmmm Jag är ju så otroligt klantig också. Jag brukar skriva ut de tjänster jag söker, men tydligenhar jag inte gjort det den här gången. Det jag vet är att Skolan heter Hybo och att det är en f-6 skola.

Jag får ringa imorgon och fråga vad det var för tjänst, när den startar och lite sånna frågor. Det ger väl inte ett allt för bra intryck, men vad ska jag göra då..?

Inga kommentarer: