söndag, juli 30, 2006

Hur tänker ni?

Det är med stor förundran och ännu mer äckelkänsla som jag observerat hur många killar klär/beter sig på stan.

Varför tror några att det är ok att gå på stan med bar överkropp? Det spelar ingen roll hur vältränade ni är, på stan vill jag att ni har något på er på överkroppen. På stranden eller när ni spelar vollyboll eller något liknande är det helt ok med baröverkropp, men inte på stan.

Sedan har vi det eviga kliandet i skrevet.

Ja, vi SER vad ni gör!
Det spelar ingen roll om ni gör det innanför eller utanpå byxorna. Det ser lika vidrigt ofräscht ut när ni är där nere och krafsar.

Varför gör ni så?

5 kommentarer:

Anonym sa...

JAAAA! Jag håller med!!! För tusan, det är äckligt med bara bröst på stan. Det är alldels för intimt med sånt. På stranden är det ok för då är jag åtminstone iställd på det.

Även skrevkliande som görs utan diskretion eller skam stör mig.

Fast det allra värsta av allt är fyllekissande. GÅ UNDAN FÖR FAN!!! Överallt finns de, kissande karlar med snoppen i vädret som får det att vända sig på magen på mig. *ryyys*

Anonym sa...

Dagens Nemi på DN.se illustrerar rätt bra det du skriver.

batti sa...

Ja, bar överkropp är för trädgården vid sommarstugan eller på stranden.

Hmmm...kliandet...ja, det bör väl undvikas. Men, du får inte bland ihop det med att "rätta till". Ibland måste man faktiskt göra det ju... Det kan ju vara ruskigt obekvämt annars.

Anonym sa...

That's a great story. Waiting for more. » » »

Anonym sa...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. »