lördag, april 21, 2007

Gör en insats, adoptera!

Välkommen till Adoptionsbloggen

14 kommentarer:

batti sa...

Mina föräldrar adopterade mig när jag var två år... Det känns mer lämpligt tror jag. SÅ jag hoppar nog adoptionen här!

Vonkis sa...

Det var det värstigaste, kan du inte identifiera dig med medelålders tjejer i cybervärlden?

Bloggblad sa...

Men hu! Alla skulle tro att det är jag på fotot!

skoggie sa...

jaha... så har man själv hamnat i bloggträsket...

skoggie.blogspot.com

Humlan sa...

Jag har sett feen tidigare och jag kan inte låta bli att fundera på varifrån den kommer och vad jag lägger in tillsammans med bilden...?
Är det jag som är misstänksam?
Är det bara något som någon tyckte detta var roligt att göra och skicka vidare?

Men visst är hon lite rolig!

batti sa...

Förresten... Du skrev nåt om Bjärven på min blogg...vad är det?

Vonkis sa...

Bloggblad
Tro? Näää, nu var Carola här igen och sa dumma saker.

Skoggie
Hurra!

Humlan
Tror inte att det är något farligt med bilden. Såg den hos en kompis och gillade den. Speciellt de där benen :-)

Batti
De var ju rädda för Bjärven i Pistvakt.

batti sa...

Jag fattar fortfarande inte...

Anonym sa...

Batti
"Pistvakt" var en humorserie om 3 norrländska bröder som ägde en skidlift i Svartlien
"Bjärven" är en påhittad blandning av en björnoch en järv = Bjärv. Något som Bröderna i serien "Pistvakt" med rädsla alltid pratade om. Lennarth Jähkel spelade en av bröderna, kommer inte ihåg vad de andra skådespelarna heter. Du känner säker igen det.... eller inte.

batti sa...

Jo, Allin, jag kommer ihåg vad Bjärven är nu när ni säger det. Men jag fattar inte varför Vonkis har en gång kvar att kalla mig det...

Anonym sa...

Batti
Det är mycket man inte förstår:-)

Vonkis sa...

Batti
Tänk på vad en av karaktärerna hette så kanske det klarnar. Det var ett namn som du inte gillar att bli kallad men Lisa och jag fick lov att kalla dig vid det namnet tre gånger var. Jag har bara använt två av gångerna :-)

batti sa...

Jaha...det hade jag glömt! Varför fick ni kalla mig för det? Jag måste förlorat ett vad eller nåt?

Anonym sa...

Hej vonkis,
evve från storstan här,
vill bara säga att jag har blivit VÄRLDSFÖRÄLDER, bra va! Det kan du lägga som uppmaning på din sida. Unicef är organisationen bakom.

miss u