lördag, juni 09, 2007

Le Parti

Välkommen till Överaskningsbloggen

Vi avtackade en kollega som ska gå i pension ett år tidigare igår på festen. Men hon var inte den enda som avtackades. De avtackade mig också! Det hade jag verkligen inte räknat med, jag har ju bara varit där en termin. Men jag klagar inte, de hade köpt ett jättefint halsband från Pilgrim till mig. Jag ääälskar Pilgrim. Tyvärr kan jag inte lägga ut någon bild på halsbandet för jag har ju ingen digitalkamera :-( och jag hittar den inte heller på deras hemsida.
(Så klicka på alla länkar nu, jag gör ett nytt försök att bli en s.k. köpt blogg...)

4 kommentarer:

Andelieb sa...

Mmmmmmmm....pilgrim. Nästan lika bra som ett diamanthalsband.

Puss å kram

Anonym sa...

Vad KUL. Vilken färg? Beskrivning tack. Roligt att bli avtackad när man inte förväntar sig att det skall ske. Grattis till dig.

Vonkis sa...

Andelieb
Mmmm, nästan...

Elisabet
Jag och beskriva saker, detbrukar ju bli så bra. Men färgen är ljus aprikos i alla fall.

Evas blogg sa...

Härligt!! Sånt är roligt, när man inte förväntat sig det. och Pilgrim, underbara smycken!!