lördag, oktober 27, 2007

Utmaning

Välkommen till Utmanarbloggen

Blev bloggutmanad av Mats, här är mina svar:


Här är reglerna:
1. Länka till den som utmanat dig
2. Berätta 7 sanningar om dig själv.
3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg
4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat


1. Jag var jättekär i Stålmannen när jag var liten, var till och med arg på L Lane som snott honom från mig.
2. Jag är glasperiodare, d.v.s. att jag i omgångar inte vågar dricka ur glas för jag är rädd att jag ska få glas i mig och dö, plågsamt.
3. Ibland får jag för mig att jag ska dö. När jag tror det börjar jag att tokstäda hemma, för tänk om jag dör och så är det stökigt när de hittar mig. Vad ska folk tro då???
4. När jag var liten ville jag blil känd sångerska b-a-r-a för att kändisar fick ha guld- och glitterkläder på sig.
5. Jag har varit på Expressens löp med Peter Forsberg.
6. På lågstadiet åt jag lim från limstiftet, tyckte att det smakade lite som mandelmassa.
7. Om jag har slut på deodorant kletar jag tvål under armarna för att inte stinka allt för mycket.

Okej, jag utmanar:

Miyala
Skoggie
Bastet
Morgondimma
Andelieb
Blyger
Eva

5 kommentarer:

Evas blogg sa...

Tack men du är nu den tredje som jag sagt nej till. Känner att jag inte orkar tänka på mer än vad som redan snurrar i huvudet just nu. En annan gång :-)

Anonym sa...

Fanken också, nu måste jag ju göra det.

Anonym sa...

Tack Vonkis! Jag har dock redan gjort den här utmaningen...
Du får kolla mina svar där. :-)

Anonym sa...

Saknar dig.

Bloggblad sa...

Haha! Det var kul. Men jag vet ju att du är det... Tvål under armarna... hehhe, kliar inte det?