måndag, november 24, 2008

Vad det viner

Välkommen till VäderBloggen

Det blev inte mycket sova inatt. Det blåste för mycket här uppe. Jag har aldrig bott så här högt uppe i ett hus tidigare så jag är inte van med vinadet och slåendet i fönstren.

Tack och lov för natt-TV säger jag bara. Vilken kvalitéts-TV, det säger jag bara.

Eller vad sägs om Vampire bats, ice road truckers, Video zonkers och mycket annat...

Annars då?

Gillar inte det här med snön och absolut inte i kombination med den här vinden, huvva.

Och du, nu är det bara en månad kvar!

5 kommentarer:

Morgondimma sa...

Mitt hus svajar, gör ditt?

Evas blogg sa...

På vilken våning bor du? Ja när vinden viner är det svårt att sova, usch, jag gillar inte vinterstormar. Har ni snö?

Humlan sa...

Jag, som bara har söderfönster, var så glad för att det var nordanvind i natt!
Att det sedan blåste från alla håll när jag nådde marknivå i morse, det är ju en annan sak ... ;-)

Karin sa...

Min granne var uppe och skottade taket. Haha, ska man verkligen behöva det? :0

Vonkis sa...

Morgondimma
Nej, inta vad jag märkt än i alla fall, hoppas verkligen att det inte gör det.

Eva
Bor på sjätte våningen. Vi hade snö i två dagar men nu är det mest bara slasket kvar.

Humlan
Jag har bara fönster mot norr, så den där nordanvinden, den märks extra mycket här uppe vill jag lova.

Karin LV
Nej, det ska man verkligen inte beöva, usch gillar inte när det snöar för mycket och det blåser samtidigt.