onsdag, april 14, 2010

Trodde inte det kunde bli värre

Välkommen till Synd-om-migBloggen

Ok, en liten resumé så att ni verkligen förstår hur synd det är om mig.

Natten mellan lördag och söndag förra veckan åkte jag på magsjuka, jag talar verkligen om en ordentlig magsjuka här, inget fånigt spy-en-endaste-gång-och-sedan-är-allt-bra-sjuka inte. Magen är fortfarande inte riktigt återhämtad.

Tisdag morgon vaknar jag med förkylningen från yttre rymden. Resan hem i söndags tillbringades med att endera sova eller hosta. Ett tag funderade jag på om man kan hosta sig till en hjärnskakning. Förkylningen är fortfarande inte bra, när jag skrattar låter det som att jag varit en storrökare i 50 år.

Men vet ni vad?

Det kunde bli värre.

I morse vaknade jag och hade fått en finne, på ena näsborren. Hur skönt tror ni att det är när man är förkyld och snyter sig minst en gång i halvtimmen?

Så, nu vet ni, det ÄR syndigast om mig i hela världen.

Dagens FRA:are – download torrent Piracy Jihad Jane
Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna i Riksdagen - Nej tack
Free Dawit Isaak

11 kommentarer:

Lilltrolls far sa...

Det hade kunnat va värre, du hade kunnat ha finnen INNE i näsborren!

tycklitesyndom

Bloggblad sa...

Stackars stackars dig som har fått en finne. Tur i oturen att du ligger hemma så ingen ser den... :)

Allt går över... med tiden.

Evas blogg sa...

Låter som en jobbig tid du gått igenom. Krya på dig!

Madicken sa...

Å din stackare vad gräsligt! Men snart är du frisk o pigg o finnfri igen.
:)

Vonkis sa...

Alla
Tack för era uppmuntrande ord. de behövs.

Bloggblad
Jag ligger inte hemma, jobbar på, trots finnen...

epsilon sa...

Hoppas att du har riktigt mjuka näsdukar, för det är såå synd om dig.

Marianne sa...

Men fy, din stackare som var tvungen att resa trots att du var sjuk! *kramar om* Stackars stackars, lilla hjärtat.

Om mig sa...

Du är ju en riktig syndare...hehe. Krya på dig!!!!!
KRAM Susanne

Björn sa...

Din stackare...

Y sa...

Tillbaka från Tanzania, och inser att vi har det j..... bra!

Anonym sa...

Någon som löser krysset idag