söndag, augusti 24, 2014

Slutet är nära

Välkommen till VampyrBloggen

Ikväll sänds det sista avsnittet i den sjunde och sista säsongen av True Blood och det är lite dubbla känslor inför slutet.

Jag har följt serien från början och har läst nästan hela bokserien

Det finns en del likheter mellan True Blood och How I met your mother. Förutom att Joe Manganiello har varit med i båda serierna så började båda TB och HIMYM bra för att sedan spåra ur/tappat fokus men jag har fortsatt att titta. Sista säsongen av How I met your mother såg jag bara för att det var just sista säsongen och jag villa bara veta hur det gick när Ted (som för övrigt var seriens mest irriterande karaktär) träffade den där jäkla mamman någon gång. Besvikelsen efter sista avsnittet...

Så nu vet jag inte riktigt om jag ska se kvällens avsnitt eller inte. Tänk om det blir samma sak med True Blood. Att de kör något töntslut som att allt var en dröm eller något sånt. Vem vet.

På tal om True Blood. När jag flippade runt bland kanalerna dök den här mannen upp på TV8! Ja, det är Stephen Moyer i en roll i Morden i Midsomer, anno 1999.


Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna ur Riksdagen - Ja tack
Free Dawit Isaak

Inga kommentarer: