måndag, januari 08, 2018

EFIT 8 januari 2018

Välkommen till FotoBloggen

Då var det dags för 2018 års första Ett foto i timmen då och jag rivstartar även med årets första arbetsdag. Häng på!

06. Plockar ihop lite saker som ska med till jobbet.

07. Träffade A på spårvagnen och hon var på så här bra humör trots att hon kom tillbaka från utlandssemestern sent inatt.

08. Går igenom eleverna i klassen med Å som är min nya kollega.

09. Fikapaus med årsarbetslaget. Idag fick vi var sin macka.

10. Sitter fortfarande med årsarbetslaget och pratar om trygghetsvandringen.

11. Går igenom schemaupplägget med Å.

12. Lunch. Slog på stort idag.

13. Plockar ihop klassuppsättningen av den bok eleverna fick att läsa under höstlovet. Nu ska den tillbaka till bokrummet.

14. Tittar till ampelliljan som jag planterade i glasburken i våras. Blir lite fundersam över vad det är för bös som kommit i jorden.

15. Skulle behöva ta bort snöflingorna jag satte upp på fönstren innan jul

16. På väg hem från jobbet och se där, nu får jag åka med A igen!

Nähäpp, det blev inga fler bilder, jag glömde bort att fota när jag kom hem och sedan somnade jag i soffan. Så kan det gå. Kika in här för att hitta fler bloggare som är med på dagens EFIT.


Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna ur Riksdagen - Ja tack
Free Dawit Isaak

8 kommentarer:

Versch sa...

Ja då var vi igång med jobbet igen.
Skulle egentligen behövt ännu en dag för förberedelser innan eleverna kommer imorgon men det får väl gå ändå.

Ariella sa...

Hej hopp
Ser ut som en dag full med jobb och trevliga möten.

Anni sa...

Inte alla som har två A och ett Å att umgås med!

Frolic-Eirin sa...

Takk for titten. Så hyggelig folk du omgås!!

Paula i pörtet sa...

Tack för titten på en aktiv arbetsdag! Ni lärare är värda all beundran!

trollet sa...

Låter som en ganska härlig första dag på jobbet, fick du ner snöstjärnorna?? Fortsatt fin vecka önskar jag dej

http://kraka.moah.se sa...

Du hann en hel del den där måndagen.

Vonkis sa...

Anonym Versch
Vilken vecka, visst hade det varit skönt med i alla fall en dag till för att planera och förbereda.

Ariella
Det var det.

Anni
Det är det sannerligen inte.

Frolic-Eirin
Ja jag kan inte klaga :-)

Paula i pörtet
Tack så mycket.

trollet
Tack det samma.
Japp, de kom ner nästan allihop, några sitter dock lite för högt upp.

http://kraka.moah.se
Ja, det blev en del :-)