lördag, april 02, 2005

Vilka skitstövlar!!!

Jag har inta hört något från pojkarna under den här terminen. Jag träffar dem ju på kören och så men det är väl vid max 3 tillfällen som de har bjudit med mig på olika saker. Senast jag hörde bågot fråm dem, ja, när var det. Jag kommer inte ihåg.

Förra onsdagen bad E mig att passa hans blommor och idag frågade R mig på icq:n om jag har bil! Fattar de inte hur fräcka de är??? Jag duger tydligen när de behöver något av mig men inte annars.

Det här ska de få höra, tro inte för ett ögonblick att jag kommer låte dem komma undan med ett sånt här beteende, inte en chans...

A har svarat på brevet. Så här skrev hon:

Jag är uppriktigt ledsen för att mitt beteende har sårat dig alla dessa gånger. Jag har inte någon gång gjort dig illa medvetet. Jag har inte heller ljugit om att jag tycker om dig, eller att jag vill umgås med dig. Förlåt.

Jag hade inte förväntat mig något mer än så, även det hade varit intressant att få någon slags förklaring till varför hon har betett sig som hon har gjort.

God natt alla och sov så gott

Inga kommentarer: