fredag, juni 30, 2006

Ibland går det fort!

I måndags träffade jag E som berättade att hon måste tacka nej till en 50%-tjänst då hon blivit erbjuden en heltid på en annan skola och så frågade hon om hon kunde få hänvisa rektorn till mig. Jag sa ja så klart, även om tjänsten var som specialpedagog (och det är ju inte jag).

Tisdag ringer rektorn, vi träffas onsdag och då erbjuder han mig jobbet!

Så, under höstterminen kommer jag att jobba som specialpedagog! Vikarieatet är på 50 % men det finns utrymme i budgeten för att jag ska jobba 75 %.

Fatta!!!

Jag har ett jobb!!!

5 kommentarer:

Bloggblad sa...

Grattis!

batti sa...

Ja, grattis får man naturligtvis säga!

Anonym sa...

STORT grattis! Det var på tiden att någon arbetsgivare fattade något.

Vonkis sa...

Tack allihop!!!
Jag är så himla glad, tror nästan att det inte är sant, men det är det ju!

Anonym sa...

Jätte, Jätte GRATTIS! Detta är du verkligen värd, efter allt slit.