torsdag, mars 29, 2007

Oj oj oj

Välkommen till Resfeberbloggen

Jag är så NERVÖS!!!

Gillar ju inte det här med att flyga, speciellt inte själv.

I natt drömde jag att jag hade glömt passet hemma. Jag kom på det på flygplatsen men skulle ändå försöka att få dit det. Passet alltså.

Gissa vart jag har passet nu.

Nej, inte i någon väska (har inte börjat att packa än...)

Jag har lagt det på köksbordet tillsammans med andra måste-ha-med-mig-grejer.

aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh

Gillar INTE att flyga!

6 kommentarer:

Anonym sa...

*ryyyser* *skärper till mig och harklar osäkert* "eh..det är ju MYCKET säkrare än å flyga...å å å neer kommer man ju alltid...eh.. ingen fara nu...*svälg*...det här kommer att gå bra.... *springer ut vit i ansiktet, sätter mig skakandes i ett hörn rabblandes "sju sjösjuka sjömän..."

batti sa...

DU vet vad jag skrev till dig förra gången... Läs det igen! :-)

Anonym sa...

Bara så att du vet så tar det bara ca 5 min, och kostar ca 100kr, att med taxi få sitt pass levererat från centrala Norrköping till Kungsängens flygplats. Gissa hur jag vet det! =)

Bloggblad sa...

KOlla bara var du lägger biljetterna så du inte gör som jag i söndags...

Anonym sa...

Hej Vera - vart ska du? Alldeles för dålig koll på dig nuförtiden, istället vet jag mer om uppsökande fältarbete än vad som är nyttigt (uppsats)... Vore trevligt att ses nån dag, men tills dess så får du ha det så bra bortiväg!

miyala sa...

Och jag är sàààà tacksam att du övervinner din resfeber för att flyga till mig:=)

Jag förstàr dig, är alltid livrädd att jag ska störta när jag àker mellan länderna ensam. Sen fàr jag ju ha bebisen med mig men vissa menar att det kan öka rädslan... hm, jag hoppas pà det motsatta men men...