torsdag, maj 24, 2007

Bildbeviset

Välkommen till Kändisbloggen

Ok

Mina elever har förstått det.

Jag är Carola!

Det trodde ni inte va!

Jag och några andra schlagerstjärnor gjorde ett bejublat framträdande på skolan förra veckan. Se och njut.

After Dark, spana in slitsen till höger...

Och Lena var där med stativet.

Koreograferade Herrey's

Carola*2. Hon till höger i en beklädnad som specialsyddes klockan 04:30 på morgonen. Det är inte bara Lena som syr sina egna kläder...

Kikki Deegav så bra vibrationer att spelaren började hacka.

Nästan hela gänget i Värsta schlagern. Och visst är det en till Lena som smugit sig in mellan Carola och Carola.

om ni klickar på bilderna blir de större

13 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Carola!
Får jag chans på dig? Har alltid avgudat dig!!! Snääääälla svara JA....

Heta kyssar/ Brad Pitt ;-)

Anonym sa...

Åh najsa aotfitts! Alltså Carolornas. Tycker att de var jättefina.

Jag är lite besviken på After Dark. Var är sminket!

Morgondimma sa...

Ohhh wow nu kan jag köra med namedropping eller?

Vonkis sa...

Brad
Jag måste få fundera på det och kolla av lite med G.

Marianne
Vi hade inte lång tid på oss att förbereda oss jue. Och han i svart skulle direkt till sjukhuset efteråt.

Morgondimma
Självklart, namedroppa du bara så att folk inte glömmer bort oss (mig).

Humlan sa...

Wow! Så tjusiga ni är!
Duktigt med kläderna när man inte har obegränsat med tid och klädskaparanlag.

Andelieb sa...

Läckert,Darling! Vilken kändisfest ;)

Anonym sa...

Du har helt klart imitationstalang! Du till och med står som Carola!!:-)

Ha en underbar Pingsthelg!
Saknar dig
Kram

Vi på Kantarellen sa...

Lysande..... trots att du var Carola. .-D

Vonkis sa...

Humlan
Tackar. Klädskaparanlag finns det för fullt av i släkten men de hoppade över mig men det gick ju ändå. Tack och lov att jag bara behövde sy lite rak sick-sacksöm.

Andelieb
Ja, vi ville ju bjuda eleverna på lite stars och vilka bättre och snyggare stars finns väl än vi?

Allin
Självklart står jag som Carola. jag ÄR ju Carola!!! (till och med eleverna har ju fattat det *mutter*)
Saknar er med!

Mamselamsen
Jag (Carola alltså) skickar lite helig ande över till dig.

Anonym sa...

Carolas bögbön
Mel: Främling, med sista skrika-ut-refrängen
Parodierad artist: Carola
Text: Calle Norlén

Bögar
vad döljer ni för mej?
Hur går det till i sängen?
Med samma kropp
och snopp mot snopp
vad syndigt!
Nej, förbön
får er att bli som jag:
hetero och så naturlig
ni kan förvandlas
till mina groupies
allihop!
Jag ber en bön att ni blir botade
och att Barbados-Magnus ska bli frisk
Jonas Gardell
kanske verkar rätt snäll
men är sjuk!
Vi driver ut perversiteterna
jag är artist men också exorcist
Tänk Christer Lindarw
med fru, barn och villa
va´ bra!
Om Eva Dahlgren hittar en karl
blir hennes kärlek mindre skrämmande
för mej
och även jag kan sluta drömma om
en tjej

Vonkis sa...

Och spana in den här

Evas blogg sa...

Vad läckra ni er!! Lät det bra också? Nu är inte jag något fan av Carola, inte alls, men hon har gjort en del bra låtar som jag är övertygad om att ni gjorde bättre än henne!!

Anonym sa...

Vilka fina Carolor!