torsdag, februari 21, 2008

JAAA!!!, uppdaterad

Välkommen till ReseBloggen

Jag ska till Zürich!!!

Som jag har funderat fram och tillbaka på den här resen.

Jag har funderat på om jag har råd eller inte. När jag så har kommit fram till att jag vill ta mig råd så har det varit det här med Nellie (katten). Vem ska kunna passa henne (en negativ sak med att flytta, kattvakterna följer inte med)?

Men så frågade jag grannen nedanför och hon hade ingenting mot att se till Nellie när jag är borta, så nu är biljetterna bokade och betalda!

TJOHOOOOOOO!!!

-----------------------

Just det ja.

Är det någon som vill att jag tar hem hääärlig chooooklaaad från Sprüngli när jag nu ska resa till det underbara alplandet???

9 kommentarer:

Bloggblad sa...

Kul! När åker du? Påsklovet?

Vonkis sa...

Bloggblad
Jag åker över påsklovet.Ska verkligen bli kul att åka dit igen och träffa Miyala med familj.

Karin sa...

Kul! :)

Morgondimma sa...

Choklaaaaad ge mej!!!!

Vonkis sa...

Karin
Sannerligen :-)

Morgondimma
Det ska vi absolut kunna ordna, eller hur!

miyala sa...

VÄLKOMMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vonkis sa...

Miyala
Längtar!!!

Evas blogg sa...

Härligt med en vårsemester! Choklad, mmmmm, men jag försöker låta bli.

Anonym sa...

Gärna en kartong cholkad - men så var det ju det här med fraketen norrutöver?!
Ha en härlig påskledighet och hälsa värdinnan med familj.