fredag, augusti 22, 2008

Hjälp!!!

Välkommen till ModeBloggen

Imorgon är det dags för bröllop igen och jag vet inte riktigt vad jag ska ta på mig.

Outfit nr. 1 Ett försök till överblicksbild. Grå "Frökenklänning" som mamma säkert skulle säga. Pärlhalsband, svarta nylonisar och skor.

Frökenklänningen och halsbandet i närbild.

Vilka skor ska jag välja? De vinröda bryter ju av lite roligt och skulle kunna matcha det med ett läppstift jag har. Samtidigt är de svartrutiga rätt fina till klänningen.

Outfit nr. 2Bruntröja med rynk i sidorna, vita knäbyxor, brunrutiga nylonisar, skor och linsskydd.

Försök till närbild av byxor och tröja.

Sko i närbild.


Så, nu väntar jag med spänning på att ni ska säga va jag ska ha på mig.

11 kommentarer:

Andelieb sa...

Jag röstar på frökenklänning med röda skor. (om du vill vara vågad kan du ju toppa med linsskyddet)
kram

Vonkis sa...

Andelieb
Ja, att jag inte tänkte på att använda linsskydet till frökenklänningen också...

Anonym sa...

J och jag röstar oxå på frökenklänning och de röda pjucksen!
Har du köpt klänningen på HM? Har du sett att den finns i mörklila oxå, den är oxå jättefin. Jag provade den grå häromdagen, funderar på att köpa den jag med.
Kram/Allin och Jenka

Ps: Andelieb, Grattis till er dotter!Ds.

Vonkis sa...

Allin och J
Frökenklänningen brunrutiga nylonisar 3-0 alltså.

Det var den vi såg på H&M när vi var på stan i O-viket ja.

Bloggblad sa...

Och här kommer en röst till på klänning och röda skor!

Evas blogg sa...

Helt klart - frökenklänningen och röda skor!

mossfolk sa...

En röst till på frökenklänningen och de röda... även om den inte behövde fler röster :)
Ha så trevligt idag!

Vonkis sa...

Bloggblad, Eva och Mossfolk
Jag gör som ni säger (kan inte påstå att jag är missnöjd med det :-) )

Andelieb sa...

A & J: Jag tackar och bockar :)

Klimakteriehäxan sa...

Hej, kom lite sent för att delta i omröstningen. Men undrar vad det blev? Kul blev det säkert, oavsett kläderna!

Evas blogg sa...

Ser fram emot bildbevis på vad du hade på dig :-)