torsdag, augusti 21, 2008

Tidigt firande

Välkommen till FirarBloggen

Jag fyller ju 30 vad det lider men vill inte vänta med att fira utan passade på i somras när jag ändå var hemma (samtidigt som flera vänner också var det). Naturligtvis vad vädret strålande hela dagen medans jag jobbade, bara för att blåsa upp på eftermiddagen, lagomt till grillandet.

Dessutom hade la familia konstruerat en tipspromenad om mig, utan att förvarna mig om det så jag hade inte kunnat tjuvträna på frågorna. Ytterst fräckt! Men en bra sak hade den där tipspromenaden med sig, den visade vem som är min bästigaste kompis...

Har man sagt att man ska grilla och äta utomhus så blir det så, även om det blåser kallt och man måste ta på sig tjocka jackor och filtar. Annie och Min Bästaste Kompis Rickard (som jag träffade för första gången) gjorde vad de kunde för att njuta av maten.

Ställa frågor som jag inte vet svaret på, inte alls snällt!


Mia, den (då) blivande bruden var rätt på, Marianne däremot, ja vad säger man?

Och vet ni vad. Jag fick en finfin kameraa i present, det är densom har fotat dopbilderna nedan!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt. Roliga kommentarer lilla tanten där. Fast jag saknar kommentarer om några andra presenter...

Vonkis sa...

Marianne
Det kommer, lugna ner dig :-)