lördag, november 22, 2008

Mer hälp!

Välkommen till HjälpBloggen

Först och främst, tack för badlyxhjälpen, ska ta mig en dag på stan och spana in vad som finns i affärerna.

Nu till dagens nödrop.

Jag har problem med duvor på balkongen. Balkongen har städats från duvbajs men duvorna vägrar ge upp och kommer hela tiden dit med nytt. Vad gör jag?

har funderat på att ha ett fönster öppet och kasta något på dem, typ vatten eller peppar men det känns för grymt.

Å andra sidan är duvor bara flygande råttor så...

2 kommentarer:

PGW sa...

Mamma har hängt upp reflexer och säger att det funkar hyfsat. Men det måste vara den där gamla modellen, lite hårdare som glittar även i sol. Gamla CD-skivor lär också funka.

Vonkis sa...

PGW
Mörsi :-)
Nu fick jag en anledning att göra den där utrensningen av brända cd-skivor jag planerat så länge.