fredag, november 07, 2008

Vill ha så mycket

Välkommen till ShoppingBloggen

Har insett att det finns en himla många dvd:er som jag vill ha, och det är inte filmer utan tv-serier som lockar.

Sedan tidigare har jag bestämt att när jag blir stor och rik ska jag köpa alla säsonger av Buffy the Vampire Slayer, en helt underbar serie, på riktigt.

Surfar runt och inser att jag vill ha mer, jag vill ha Förhäxad, Matador, Oz, Gilmore Girls, Alias, en förlorad värld, Lilla huset på prärien (förstår inte hur de tänker i Finland...), och så många många mer. Att det finns så mycket jag vill se igen!

5 kommentarer:

Bloggblad sa...

Men kära nån, när ska du hinna se allt? Jag brukar spela in flera program per vecka... men... hinner inte titta på allt jag skulle vilja...

Madicken sa...

Hm, har drivor av DVD - när ska jag se dem?

mossfolk sa...

Haha, ja nog finns det en massa saker som jag med skulle vilja ha. Men filmer och serier är inte en av dem... fast det är klart, det lilla huset på prärien skulle jag kunna tänka mig :)

Vonkis sa...

Bloggblad
Det är en senare fråga. Just nu undrar jag hur jag ska ha råd att köpa dem :-)

Madicken
Finns några filmer som är osedda här med, men vad då då, de kanske vill ha några nya kompisar att samla damm med...

Mossfolk
Det finns mycket annat jag vill ha förutom de här dvd:erna...

Anonym sa...

Tänk så mycket det blir att kasta vid nästa flytt ...
Ha det så gott o tack för senast.

Elisabeth