tisdag, april 21, 2009

Bloggproblem. UPPDATERAD

Välkommen till BloggBloggen

Jag har något problem med bloggen. Av någon anledning har allt blivit jättestort, vet inte varför. Tar tacksamt emot förslag på vad det kan bero på.
-----------------------------------
Hmm, i firefox ser allt bra ut men när jag kolla i explorer är bland annat presentationen väldigt stor. Vad gör jag åt det?
-----------------------------------


Många bäckar små blir en stor å heter det ju, så gör det du kan, hjälp Mia att få hem Thor igen.

Vill du stödja Thors mamma finns möjligheten här:

För att stödja med 20Kr sms:a Vul thor20 till 72550
För att stödja med 50Kr sms:a Vul thor50 till 72550
För att stödja med 100Kr sms:a Vul thor100 till 72550

Eller

Mia’s bank account number in Sweden: SEB 5201 01 330 13
From abroad, electronic format (IBAN): SE7850000000052010133013 0520 1013 3013.
Bic: ESSESESS

Skriv på namninsamlingen för att få hem Thor

Find baby Thor Wang
National center for missing and exploited children

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kikade in, säger hej och önskar dig en fortsatt trevlig dag!

Passar också på att önska dig välkommen till mitt kryp-in:
http://www.metrobloggen.se/offer

Där skriver jag för att överleva vardagen, för att finna vägen tillbaka till ett lyckligt liv efter våldtäkten.

Finns intresset går det att, via bloglovin, prenumerera på min blogg - vilket verkligen uppskattas!

Madicken sa...

Storhetsvansinne kanske, hahaha. Nejdå - men ibland spökar det på visst på Blogger verkar det som,hmm..

mossfolk sa...

Hm, jag vet bara att många haft problem med blogger de senaste dagarna, fast inte av den här sorten.
Trodde att det var du som ville framhäva vissa saker tydligare, typ din egen presentation ;)