lördag, april 04, 2009

Ketchupeffekten

Välkommen till TeaterBloggen

Igår var jag och såg Ett drömspelStora Teatern i Norrköping och jag måste säga att jag gillade det. Ska väl erkänna att jag aldrig sett Ett drömspel förut och jag har inte läst det Strindberg skrev så jag kan inte säga om de håller sig till originalet och så vidare. Jag kan bara säga att jag gillade det.

Och niondeklasserna jag var där med gillade det. De ville nästan inte lämna lokalen under pausen.

Tyvärr var jag tvungen att inte bara lämna lokalen utan hela teatern i pausen, hade saker att göra på jobbet innan lovet men jag ska baske mig ta och gå och se hela föreställningen innan den gått klart.

Varför rubriken är som den är förstår ni när ni går och tittar på föreställningen.



Find baby Thor Wang
National center for missing and exploited children
Free Dawit Isaak

Inga kommentarer: