torsdag, februari 24, 2011

I bakartagen, tydligen

Välkommen till BakBloggen

Igår slog den till igen, bakarnerven alltså. Innan jag åkte iväg till K ställde jag mig och bakade scones, även det för första gången.

Vart ska det här sluta?

Stora blev de i alla fall men jag följde receptet så troligtvis skulle de väl vara stora då...

Måste faktiskt få säga (skriva) att det passade väldigt bra med rabarbermarmelad smaksatt med stjärnanis till de där sconesen.

FRA:are – download torrent Piracy The Pirate Bay Wikileak Julian Assange
Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna ur Riksdagen - Ja tack
Free Dawit Isaak

3 kommentarer:

Channal sa...

Desperate housewife... mysigt!

Andelieb sa...

Bara att skriva in "stora", framför scones på receptet. Min moster har fö ett recept på "misslyckad sockerkaka". (den ser alltid superfin ut i ugnen och kollapsar när man tar ut den)

Vonkis sa...

Channal
Hoppas det bara är bakandet jag tar efter från de där desporadosarna...

Andelieb
ha ha
Har den inte lyckats en endaste gång?