torsdag, februari 03, 2011

Mot beach 2012, vägning 20

Välkommen till 2012Bloggen

Veckans resultat, -1,5 kilo och nu är jag ä.n.t.l.i.g.e.n. under 90 kilo, en månad efter utsatt tid.

Förkylningen hänger fortfarande i och de senaste dagarna har jag gått och lagt mig vid 19-tiden. Vi får se när kraterna är tillbaka så pass att jag kan börja träna igen.

Jo, just det ja. Förra tisdagen skulle jag har fått instruktion på gymmet, men det var den dagen jag blev sjuk. Det är var tredje gången jag fick ställa in instruktionen. Känns nästan som jag inte ska börja träna på gymmet. Men bara nästan.

FRA:are – download torrent Piracy The Pirate Bay Wikileak Julian Assange
Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna ur Riksdagen - Ja tack
Free Dawit Isaak

7 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!! (annie)

Mi´s nya liv och det jag redan levt sa...

Jaha, Du är också vitnedgångsbenägen.Jag får väl vara glad åt mina 82 kg från början då.11/1 --18/1 vägde jag 80.6, 25/1
81 kg o.2/2 81.2.Hur kul är det,gå upp igen.Inga kolhydrater.Sa Dr.Har sagt en månad, sen ger jag upp-Provat GI-metoden, där gick jag upp 6 kilo.Pulverdieten i 9 veckor 997:-
6 cm ihop 2.4 kg ner.Och nu rör jag på mig mer än förut.Efter 55+-65+ är det kört.Omöjligt att få bort överflödskilona.Anders Zorn skulle älskat mina former.Vill väga 64 kg, som innan jag slutade med alkohol och nikotin och chips,ostbågar,majsflarn m.m.
Har försökt alla metoder.Vad gör jag då.
Jo jag är 167,5cm över havet.Hur lång är Du ? Vilken bantningsmetod använder Du Dig av ?
Tror jag har fel på ämnesomsättningen.

Kram Mi

Elisabeth sa...

JÄTTE GRATTIS gumman!

skoggie sa...

Hurrrrraaaaaaa för dig!!! Tusan vad du är duktig, nu måste du väl vara stolt över dig själv så säg! Kramen!

Kerbie sa...

Eller så är det just det du ska. Blir lite motigt så här i början och alldeles kanon sedan. Ibland blir det mycket motstånd i det som är riktigt bra. You go Veronica! Vilket föredöme.

Suzan sa...

Bra jobbat! Ska till gymmet på söndag (har inte tränat sen jag började jobba). Hoppas att du är frisk nog för att göra mig sällskap.
*kram*

Vonkis sa...

Alla
Tack så mycket för era hurrarop. De är välkomna ska ni veta. Det känns väldigt bra att jag äntligen har kommit under den där gränsen, det satt långt inne och jag har varit nära att ge upp några gånger.

Vitsippan
Vill inte säga hur lång jag är, även om de flesta säkerligen ändå förstår att jag är rätt fet när jag väger det jag väger.

Metoden jag kör med är att äta mindre mängder, äta nyttigare och röra mig mer. Det har ju fungerat rätt så bra så här långt. Tanken är att jag ska köra enligt vv, utan att gå på möten och väga mig, men jag har haft lite svårt med matplaneringen.