fredag, augusti 10, 2012

Stolsrenovering

Välkommen till RenoveringsBloggen

Den ömma modern gillar att klä om möbler. Bland annat har hon klätt om min soffa och en av mina fåtöljer. I sommar har hon klätt om två stolar här hemma.

Så här såg stolarna ut när den ömma modern började. Hon hade tänkt måla om stolarna men tack och lov fick jag henne på andra tankar.
 

Istället fick de ny lack, förutom ny klädsel då.

Nu behöver ni inte oroa er över att den ömma modern inte har några fler renoveringsprojekt kvar att sysselsätta sig med. Det har hon.

Det här är min stol. Eller, ja, egentligen är det morfars stol. Han satt alltid i den i stugan på somrarna. Det syns att den är välanvänd.

Det har varit svårt att hitta ett bra tyg att klä om den med men vad tror ni om det här tyget?

Och så har jag ju en fåtölj kvar som behöver kläs om. Vilken tur för henne.

FRA:are – download torrent Piracy The Pirate Bay Cyberforce Anonymous Mediafire
Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna ur Riksdagen - Ja tack
Free Dawit Isaak

Inga kommentarer: