onsdag, december 29, 2021

Egen säng är guld värd

Välkommen till SängBloggen

För först natten på 12 nätter ska jag sova i min egen säng, förstår du hur skönt det ska bli?

Dagen har tillbringats på resande fot igen men den här gången delade Den ömma modern och jag lite bättre på körningen (jag körde lite mer) och vi har tagit fler pauser för att röra på oss, och nu är jag så äntligen hemma igen.

Under det här besöket sover dock inte alla i lägenheten, det är därför jag kan sova i min egna säng. Päronen är inhysta på hotell medan jag och lillsyrran sover i lägenheten. När jag gick hem från hotellet passade jag på att ta en bild över Strömmen. Tänk att min mobilkamera gör så att bilden nästan ser ut att vara tagen i svartvitt. 

Nä vet du vad. Nu ska jag ta och sova.

7 kommentarer:

Klimakteriehäxan sa...

Jättevacker bild!!!

lasse sa...

Fin bild ! ❤️

Vonkis sa...

Klimakteriehäxan och lasse
Tack så mycket!

Anni sa...

Egen säng är det bästa, men hotellfrukost slår det mesta ...

Vonkis sa...

Anni
Ja gud så gott det är med hotellfrukost, jag funderar faktiskt på att gå på hotell och äta lite frukost innan lovet är över. Eller efter lovet kanske :-)

Anonym sa...

BÅTLÅT

Anonym sa...

BÅTLÅT