onsdag, januari 12, 2005

Det känns bättre nu i alla fall.

Pratade med programstudierektorn igår om mitt examensarbete. Hon ska fixa så jag får en handledare, så nu känns det mycket bättre.

Om jag erbjuds tjänsten i Ljusal kan jag göra arbetet på distans, jag måste bara räkna med att åka till Norrköping några gånger. Jag vet bara inte hur jag ska göra. Tjänsten riktar sig mot de lägre åldrarna, jag ska jobba i ett arbetslag mot förskolan... Det är jag ju inte utbildad för. Men men, vill de ha mig måsta jag absolut ta mig en ordentlig funderare.

Imorgon och på fredag kommer S hit och då skav i vara duktiga båda två och plugga på. Det går alltid lättare att jobba när jag inte är själv, det spelar ingen roll om personen som är med också pluggar eller gör något helt annat, bara jag slipper vara själv.

Nästan alla är tillbaka i stan nu. Det känns bra. Det är så mycket roligare när folk är här och man kan hitta på saker.

Undra om jag ska skicka ut en påminnelse till folk om festen?

Jä jä

Inga kommentarer: