söndag, december 31, 2006

Gott Slut!

Välkommen till Nyårs bloggen

Det är ju lite tidigt att önksa gott nytt år men gott slut på det här året kan jag i alla fall önska er.

Hur ska då jag spendera det här årets sista timma. Jo, jag ska jobba på demensboendet mellan klockan 15-21.15. Sedan ska jag kasta på mig lite skönhetsmedel (även känt som smink), slänga mig på cykeln och ger mig av till Suz och hennes fästman (låter så häftigt!) för att fira in det nya året med dem. Det kommer att bli ett rätt lugnt firande, för kag jobbar igen imorgon, 13-21.15. Inte så himla roligt att jobba nyårshelgen men vad göra när man är arbetslös.Det är bara att ta emot det som kastas åt mitt håll.

Gott Slut!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gott Nytt År, Vonkis!!!

Anonym sa...

Gott Nytt ÅR (lite i efterskott)men önskar dig verkligen ett GOTT 2007!

Anonym sa...

Gott Nytt ÅR (lite i efterskott)men önskar dig verkligen ett GOTT 2007!