lördag, februari 24, 2007

Jag lever!

Välkommen till Överlevnadsbloggen!

Jo, jag överlevde flygturen men det var med nöd och näppe. Det är inte kul att flyga propellerplan med två säten om vardera sidan gången.

Det var mamma och jag som flög Frän Ö-vik ner till Hufvudstaden för att sedan åka vidare med buss till Norpan. Vi har haft några härliga dagar bara hon och jag.

Vi var på stan igår och det blev en del shopande (det var ju lönedag!). Faktiskt köpte jag 3 st bh:ar. Tre stycken! Jag som brukar köpa en om året ungefär.

Jag måste ju berätta att jag köpt två nya tröjor, även om jag köpte den ena när jag var uppe i Umeå. Visst, det är inget speciellt med att köpa nya tröjor. Grejen är ju att båda var storlek M! Det var ett tag sedan jag hade medium ska ni veta så jag blev överlycklig!

Bilderna från mitt melodifestivalande kommer så fort LM har skickat dem till mig.

Inga kommentarer: