fredag, april 30, 2010

EFIT 25 april 2010

Välkommen till FotoBloggen

Idag är en ganska vanlig dag men i söndags var det en EFIT-dag, har bara inte fått tummen ur förän nu så här kommer bilder på hur min söndag såg ut.

08:00 Nyvaken, tar lite ProViva till frukost.

09:00 Lyssnar på Mannheimer & Tengby och skrattar rätt gott mellan varven.

10:00 Har ju äntligen köpt en ny flaska Redken, tyvärr gick lampan sönder så det blev till att både fota och duscha i mökret.

11:00 Om jag ska gå efter hur blommorna ser ut har jag missat att ge dem vatten.

12:00 Läser en sväng. Den här boken om Dolly Parton är rätt bra, bara jag kom förbi allt babbel om hennes förfäder och sånt.

13:00 Äta bör man annars har man inget att skita ut.

14:00 Såg hur illa spisen såg ut...

15:00 Bråkar med Dexter som inte vill släppa in mig.

16:00 Men med lite vilja våld och vasselin går det mesta

17:00 Fortfarande på Dexter

18:00 Hos Världens Sötaste Norrköpingsbo.

18:00 Bonusbild, Världens Sötaste Norrköpingsbos mamma ska baka...

19:00 Ljuvlig mat som pappan i familjen har lagat.

20:00 Sedan blev det te i soffan.

21:00 Seinfeld går inte av för hackor.

22:00 På väg hem för ett kärt möte med sängen.



Japp, det var det det. Här hittar du fler som fotade sin söndag.

Dagens FRA:are – download torrent Piracy Jihad Jane
Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna i Riksdagen - Nej tack
Free Dawit Isaak

3 kommentarer:

Micke sa...

Inne och kikar på din dag, så här en vecka efteråt ;)

Anne-Lie sa...

Så kul att hitta hit! Missade detta helt och hållet men du har ju haft en finfin söndag;-))

Maria sa...

Du verkar ju ha haft en bra dag! :)

Hej så länge!