torsdag, juni 23, 2011

Vampyrer och semesterdag nummer två

Välkommen till VampyrBloggen

Dagen har jag tillbringat med många koppar te och Sookei Stackouse. Det har med andra ord varit en väldigt bra dag idag med.

Ibland har jag undrat vad de andra gästerna har tänkt, då min läsning har avbrutits av skratt eller mummel lite nu och då. Men det kan inte hjälpas, för hon skriver väldigt roligt Charlaine Harris.

Ett litet smakprov från Definitely dead

He liked me, too; right at that moment, he liked me a whole bunch. He wanted to like me right up against the wall.

Vem "han" är säger jag inte, men jag hoppas att han kommer att spelas av någon i stil med någon i stil med Billy Zane.

FRA:are – download torrent Piracy The Pirate Bay Kalmar Julian Assange
Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna ur Riksdagen - Ja tack
Free Dawit Isaak

Inga kommentarer: