lördag, juli 02, 2011

Modig eller dum, eller bara full?

Välkommen till ModBloggen

Jag har skrivit om tävlingen The Voice tidigare. Nu kommer Fyran att sända en svensk version, och Trean kör någon kopia med namnet Tue Talent.

Vi har fått veta att det är Danny Saucedo, Pernilla Andersson och Tommy Körberg som är juryn i True Talent. Visst vore det spännande att bli bedömd efter enbart rösten men vem i hela friden kommer att våga ställa sig och sjunga för Tommy Körberg?

Min gissning är en väldigt modig, stark och säker person, eller någon som just tagit sig en rejäl sup.

Läs mer
Expressen Aftonbladet Aftonbladet Aftonbladet

FRA:are – download torrent Piracy The Pirate Bay Kalmar Julian Assange
Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna ur Riksdagen - Ja tack
Free Dawit Isaak

1 kommentar:

Mi´s nya liv och det jag redan levt sa...

Hej Vonkis !

Jaha Du, vet knappt vad det är för program men begriper så pass att det handlar om sång/musik som inte är mitt starkaste ämne,hade B- i sång o.musik i 6:e klass.har aldrig kunnat hålla tonen.Ändå har jag sjungit den Italienska repotoaren på -60 talet på min Pappas Stadshotell i Vetlanda.Har säkerligen skrivit det förut.

Snart vankas MelX:et.hoppas jag slipper bli störd av något idag.
Måste ha som trapetskonst-utförarna.

Kram Mi