lördag, december 31, 2022

Fem en fredag 30 december 2022

Välkommen till FredagsBloggen

Jahaja, det här inlägget missade jag tydligen att publicera igår så det kommer idag istället, trots att det är lördag nu. Temat på frågorna är Gott slut 2022.

Vad var det bästa med det här året?
Det bästa var att kunna var på odlingslotten och jobba på, S, C, R och M som är så fina och härliga att hälften vore nog, och så de bästa kollegorna man kan ha.

Vad ser du fram emot med ett nytt år?
Att förhoppningsvis komma in på bibliotekarieutbildningen. Och att vårens och sommarens planerade besök verkligen blir av.

Gjorde du vad du tänkt under året?
Jag försökte i alla fall.

Hur avslutar du året 2022?
Det ska borras i krukor och knytas amplar. Sedan blir det ostbricka, hemmagjord olivröra och I vår herres hage.

Vad tar du med dig från 2022 in i 2023?
Tomatfröer gror väldigt bra.

2 kommentarer:

Bloggblad sa...

Jag håller tummen för utbildningen!

Lena sa...

Oj så kul med bibliotekarie, det drömde jag också om när jag jobbade i grundskolan 🤣hoppas innerligt att du kommer in ❤️