fredag, oktober 21, 2005

Kvällens Idol

Sibel: Kändes osäker i början men kom igen ganska på en gång. Jag stör mig fortfarande på den där knutna näven hon envisas med.

Ola: Falskt, falskt, falskt.

Elina: Lät också osäker i början men sedan svängde hon ordentligt. Hon har absolut vuxit på scenen. Jag gillar henne mer och mer.

Jens: Nää, jag kan inte gilla det här. Han känns så väldigt liten och mesig.

Måns: Måns är ingen popstjärna. Han är möjligtvis en musikalartist, men ingen popstjärna...

Agnes: Det lät lite småsurt emellanåt men Agnes tillhör de som känns säkrare på scenen nu än tidigare. Jag blir inte nervös när hon ska sjunga.

Jonah: Förra veckan log han. Den här veckan "lekte" han med kameran och dansade. Det här kan nog bli något ändå!

Sebastian: Körde sin vanliga stil igen. Visst. Han gör det bra. Men det blir lite tråkigt i längden tycker jag.

Inga kommentarer: